SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!
2013-03-30 - 12:23:48

Vi kunde tyvärr inte göra ett videoinlägg, men här kommer svaren:
 
Är ni kär i någon? (Anonym) 
 
A: Nej
T: Nej
D: Nej
 
Vad vill ni bli när ni blir stora? (Anonym)
 
A: Typ cheerleader i USA
T: Cheerleader i USA
D: Ja, cheerleader i USA
 
Vad har ni för mål med strechningen? (Jesper)
 
A: Spike, lättare kunna dra en strech i byggen
T: Överspike, snyggare bow and arrow på fel ben
D: Spike, bow and arrow
 
Vad äter ni till frukost? (Joakim)
 
A: Juice, macka om jag hinner
T: Youghurt och flingor
D: Typ macka och mjölk/oboy
 
Hej, jag undrar hur man kan lära sig vara så vig så fort? (Syster)
 
A: Jag strechade en hel sommar, sen har jag typ inte strechat jättemycket sedan dess, men iaf nån gång i veckan.
T: Jag typ föddes vig, haha. Men jag har också strechat i somras
D: Jag strechade också väldigt mycket i somras. Men nu strechar jag inte så mycket längre, eftersom att jag har ont i ryggen och så.
 
Hur orkar ni platta håret hela tiden? (Filippa)
 
A: Jag plattar typ inte håret
T: Jag gör det när jag orkar
D: FÖr att jag ser ut som ett troll annars, och det är inte så kul, haha
 
Vem älskar ni mest, Justin Bieber, eller Benjamin Peltonen? (Filippa)
 
A: Båda <3
T: Justin Bieber
D: Justin tror jag
 
Vilken bh:storlek har ni? (anonym)
 
A: Lite olika
T: Haha konstig fråga
D: Det beror på vilken bh det är
 
Hur träffades ni? (Anonym)
 
A/T/D: Daniella och Anna träffades på dagis, och vi tre träffades för att vi började i samma klass
 
Har ni kysst någon? (Anonym)
 
A/T/D: Ja
 
Bästa klädesplagg? (Anonym)
 
A: Typ shorts 
T: Juicysettet
D: Juicysettet, kan inte leva utan det
 
Favoritaffär? (Anonym)
 
A: Gina Tricot
T: Tessie
D: Gina också tror jag
 
Favoritfärg? (Anonym)
 
A/T/D: Rosaaaa
 
När började ni med cheerleading? (Anonym)
 
A: Efter sommaren 2012
T: Samma
D: Efter sommaren 2011
 
Kan ni göra fler videoinlägg?
 
A/T/D: Visst
 
Har ni några husdjur? 
 
A: Ja, en katt och fiskar
T: Nej
D: Ja en katt
 
Om ni skulle vara ett djur, vilket skulle det vara? Motivera (Linnéa)
 
A: Hund, för att då får man vara med människor
T: Samma
D: Apa, haha för då får man vara i värmen i nåt coolt land
 
Det mest oattraktiva hos en människa?(Linnéa)
 
A: När de luktar svett
T: När nån luktar äckligt
D: Luktar äckligt, eller typ har jättefett hår
 
Pinsammaste som har hänt er? (Linnéa)
 
A: Min tröja åkte ner på en gymnastikuppvisning
T: Kan inte komma på nåt just nu
D: När min bikiniöverdel åkte ner, när jag var med två killar
 
Något man inte visste om er som är ganska skumt... (Linnéa)
 
A: Jag har alltid lillfingret i munnen när jag pratar i telefon.. Hahah
T: Jag älskar nytvättade bilar
D: Jag klagar på att jag fryser, fast jag har öppen jacka, för att jag tycker att det är fult med stängd..
 
Okända annorlunda talanger? (Linnéa)
 
A: Jag kan slicka mig på näsan :'D
T: Jag är överböjlig
D: Jag kan knäcka min näsa, hahah
 
Det bästa och konstigaste med varandra? (Linnéa)
 
A: Hon är en väldigt glad och skrattig person, och hon skriker när hon nyser
T: Hon är väldigt gosig och kramig, och hon pussar en konstant
D: Hon har världens konstigaste humor, och hon skrattar massa
 
Hej, vart är Nike Pro shortsen köpta? (Olivia)
 
A/T/D: Har hittat på internet och XXL i Sisjön :)
 
Vart köper ni era kläder? (Anonym)
 
A/T/D: Gina, Tessie, Raglady osv
 
Är nån av er tillsammans med Jesper? (Linda)
 
A/T/D: Nää, han är vår bästavän!
 
Favoritlåt? (Anonym)
 
A: Haaha, vet inte faktiskt
T: Just give me a reason
D: Stay
 
Favvofilm? (Anonym)
 
A: LOL & The last song
T: Never say never & The last song
D: LOL & The last song
 
Det roligaste med cheerleading? (Anonym)
 
A: Oj va svårt, gymnastik eller bygg tror jag.
T: När ,man har fått lära sig hela programmet, eller klarat nåt nytt. Gymnastik & Bygg också!
D: När man lär sig hela programmet, och bygg.
 
Tråkigaste med er själva? (Anonym)
 
A: Jag kan bli typ helt tyst och tråkig vissa kvällar, hahah.
T: Ibland ä'r jag extremt lat.
D: Jag typ egentligen är jätterastlös, jag orkar inte resa mig upp så jag sitter bara med datorn.
 
Vad har ni för språk? (Anonym)
 
A/T/D: Franska
 
Vart ser ni på Gossip Girl? (Anonym)
 
A/T/D: Swefilmer, om det står att du inte kan titta så kan du skapa ett konto :)
 
TACK FÖR ATT NI FRÅGADE, PUSS! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback