Mentorsaken jag skulle förklara igår!
2013-03-14 - 22:40:02

Hejhej,
 
Igår så var jag ju på en mentorsak som jag skulle förklara! Hann inte igår, så gör det nu :) 
 
Men det är att man träffar en person som är 20+ och lär känna den, nån som man inte kännt förut. Man blir ihopparade efter en intervju. Så igår var vi på första introduktionen (eller vad man säger). Där man fick träffa varandra för första gången. 
 
Min var jättesnäll, och vi ska träffas om ca 1 och en halv vecka igen, vi ska på fika :) 
Så man ska helt enkelt lära känna nån som är äldre än en själv, och dom får lära känna nån som är yngre än en själv.
Om ni inte fattade min konstia beskrivning, så kan man gå in på www.mentor.se <-- Tror ni fattar mer då :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback