Mar. 15, 2013
2013-03-15 - 09:41:22

Hej Hej!

Nu sitter vi på bussen jag han inte svara på kommentarerna igår men jag gör det nu!

Vi fick kommentarerna på inlägget när vi gjorde ett skämtbygg med massa spotters! Jag vill bara säga att det var ett skämtbygg det var en tjej som stod med Anna på hennes axlar för första gången och alla skrattade jättemycket osv så bygget var på skämt sen vill jag bara säga att ni har värkligen inget att göra på vår blogg och det var väldigt onödigt av er att skriva nått från början. Vi såg också att två av kommentarerna var från samma person och att ingen vågade skriva sitt namn och det är bara pinsamt

Aja till er andra puss puss från tindra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback