kanintekommapåenbrarubrik
2013-03-16 - 18:59:39

Hejhej!
 
Nu har jag och Anna kommit hem till Anna, och just nu bloggar jag medans hon duschar.
Vi har ju somsagt varit på lillasyrrans match, och dom förlorade tyärr med 4-3 tror jag..
Jättesynd men dom var grymma ändå!
 
Åh vi hade så himla kul igår! Verkligen bästa kvällen nånsin!
Jag skrattade så mycket att jag fick världens huvudvärk. Men jag skrattade bort det till slut! Hahaha!
Först, innnan Joakim hade kommit, så åt vi tacos, pratade, och tog lite bilder. Sen när han hade kommit så tog vi massa mer bilder, typ sjöng och dansade, låg och pratade, skrattade och lite annat mysigt:)
 
Lite senare kommer Tindra hit, och vi ska nog bara ha en myskväll vi tre<3
Anna fyller ju år imorgon, så vi får väl fixa lite ikväll....;)
 
Men vi hörs senare! Puss//
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback