Hejhej! :)
2013-03-20 - 14:50:04

Nu har min mormor kommit till mej med pannkakor, ååh så gott! Världens bästa är du <3
 
Jag vet inte riktigt hur jag mår just nu, fått jätteont i huvudet, men jag kan ju stå upp om man säger så. Haha ;)
 
Jag har verkligen INGEN blogginspo när jag är sjuk, så ni får gärna hjälpa mej genom att kommentera med förslag!
Och så får ni inte glömma frågestunden! Haha, jag vet att jag har tagit upp den några gånger nu, men jaja.
 
Sen har jag en till fråga till er sötnosar! Kommer ni ihåg när vi gjorde ett "bloggschema"? 
Tycker ni att vi ska fortsätta med det? Var bloggningen bättre då?
 
Så, nu har ni grejer å göra här! Haha <3 
 
Pusss//

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, bloggschemat var jättebra! :)

2013-03-20 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback