GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA
2013-03-17 - 00:49:34

Grattis min älskade bästa vän!
Nu är du min lilla fjortis!!!:D<3
Du är den bästa som finns i hela världen, och du fattar inte hur mycket jag älskar dej!
Det är alltid så, att när jag tänker på något, så tänker du också på samma sak!<3
Du är så underbar, glad, vacker och ingen kan nånsin komma emellan oss!
Du, jag och tindra är systrar, och har inte ens känt varandra i ett år, men ni betyder ALLT! Jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig! Men jag vet att du vet att du är mitt allt!
Vi har så många minnen tillsammans, och det kommer bli en massaaaaa mer!
Hoppas nu att du får en bra morgon med mej & Tindra, och en bra dag sen!
Du är den bästaste i världen och kommer alltid vara min lilla bäbis, även om du är äldre än mej....;)<3

JAG ÄLSKAR DEJ MIN SÖTA LILLA ÄLSKLING!!!<3<3<3

Grattis på 14-årsagen älskade Anna!<3

//Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback