Godkväll
2013-03-28 - 23:18:50

Haha hej!

Fin rubrik jag hade haha! Nej men alvarligt nu då. Jag kome hem från träningen förut! Först cheer 2 timmar och då fick vi tossa, köra A hopp, snacka och ha det mysigt vi körde också extension och vissa i Laget körde PS med två killtränare! Så det var sjukt kul!

På dansen var det också jätte kul! Vi hade typ mysdag. Vi fikade, snackade, dansade (ofc) och körde hård styrka så jag är helt slut nu! Men det känns gött!

Imorgon ska jag gå ägglunken med mina föräldrar Anna och hennes föräldrar så det ska bli kul! Inann och efter ska vi hoppa studsmatta:D yayyy har satt upp den nu asså guuud så himla kul!

Jaja nu tjötar jag bara så puss o kram

/ tindra<3

Ps. Ful bild men den är typ från i förrgår och jag hade ingen annan!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback