DM del 1
2013-03-24 - 12:56:08

Hejhej!
 
Som vi skrev igår, så kunde vi ju inte blogga då, men det måste seriöst vart den bästa dagen i hela mitt liv!  Det var första gången jag tävlade i cheerleading, och det var helt sjukt grymt och bäst!
Vi fick gå upp fem på morgonen, och klockan halv 7 gick DM bussen från Liseberg. Tog ungefär en timma, men det gick jääättefort! Sen när vi kom till Båråshallen (tror jag den hette) så skulle vi checka in, fort ta på oss dräkterna och in på förträning hos domarna. Vi fick inte köra igenom programmet innan, så det var nervöst! Men det var inte tävling första gången, så var det bara domarna som tittade, för att se så att vi klarade allt och inte bröt mot nån regel. 
 
När det var klart mådde Daniella jättedåligt som hon skrev i förra inlägget. Hon hade ju feber, hade varit sjuk sen i tisdags, och hade också väldigt ont i ryggen. Så tränarna bestämde att hon inte skulle göra gymnastiken på tävlingen, efterssom hon blev snurrig, men vi fick inte poängavdrag för det, och ven om vi hade fått det, så spelar det ingen roll. Bättre att hon kunde vara med på det andra och att hon mådde bättre! :)
 
Detta är del 1,inlägget blir så långt om jag ska skriva allt, så det kommer mer om nån timma eller så! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback