DM BRONS! :D
2013-03-24 - 12:08:36

Hejhej! Nu ligger jag i min säng med 38,5 feber, hostar och så piper det när jag andas. Jätteroligt!
 
Vi fick somsagt brons igår! Så himla glad är jag! Vi är bäst invaders!
Vi satte allt när vi tävlade, och det var saååå kul! :D 
 
Men på förträningen inför domarna, så gick det inte så bra för mig...
Jag skulle göra min gymnastik, då allt blev suddigt, och så ramlade jag bara ner på golvet.
Jag vet inte vad som hände, men jag började gråta, och kunde inte resa mig upp. Jag tror att jag svimmade i nån millisekund.
Men jag gjorde det ändå och fortsatte att köra.
Efteråt mådde jag inte bra, och fick därför markera gymnastiken på tävlingen. Väldigt tråkigt, men bättre det än att det hända samma sak som innan.
Vill bara säga att jag älskar er alla i Invaders, och tack för allt! Ni är underbara!
 
Trots det som hände ig¨r var det den bästa dagen på länge och det var så sjukt roligt! :D
 
Kommer ett inlägg strax efter detta, med bilder från igår <3
 
Pussss//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback