D A G E N
2013-03-21 - 19:48:00

Hejhej,

Nu tänkte jag berätta lite om vad jag gjort idag och så.
På morgonen så var jag ju i skolan då, haha. Och i skolan hände inte så mycket speciellt, vanliga lektioner, och ett SO prov också :/ Hade ganska kul på kemin med Tindra, vi ska bygga en bil, så skulle man ta bilder på vad man gjorde också, haha.

Sen efter skolan, så åkte jag och Tindra hem till Stina, hoppade lite studsmatta, sen kom Amanda och Stina, och vi stack till McDonalds :D Blev sjuuuukt mätt! Sen var vi tvungna att springa typ det fortaste vi kunde till tåget, usch va jobbigt det var!

Sen var det ju sista träningen också! Vi tränade på programmet, och kollade dräkterna. Ååh TAGGA DM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback