Bästa dagen på länge!
2013-03-17 - 22:15:46

Hej Hej!
 
Asså gud har värkligen haft den bästa dagen på länge! Först vaknar jag upp hemma hos anna och får fira henne på fjortisdagen sen åker jjag med mammi och pappi till ikea och köper nya kuddar till mitt rum! Sedan gör vi om mitt rum typ helt och hållet, sen åkte vi till dansen jag var inte med för jag har sjukt ont i ryggen men jag tittade och det var myspys! Sen åkte vi och hämtade mina Victoria's seceret grejer! Två par trosor och en rabattkupong om man handlar på nätet! Sen har jag bara varit på bra humör hela dagen så det har varit en grym dag!
 
Jag tänkte lägga upp bild på rummet men allt är typ jätte stökigt förutom min garderob och mina typ lådor med kläder så ni får bild på det! Hahah lägger ut resten imorgon!
 
                               

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! Vet ni hur mycket frakt man behöver betala då man beställer body mists från victoria secret?
puss älskar eran blogg

Svar: Hej Hej, det beror på vart du beställer ifrån! Du kan ju beställa från nordicfeel.se där är det fraktfritt!<3
cheerbesties.blogg.se

2013-03-18 @ 17:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback