Så är det
2013-06-19 - 18:31:12

 
 
Okej, jag förstår om ni inte fattar men såhär är det! I Måndags den 17de åkte anna till spanien och hon ska vara där i två veckor! sen åker Daniella till London tisdag den 25te och hon kommer hon hem den 28onde juni och sen åker jag till USA den 29onde. Anna kommer hem 30onde vilket betyder att jag inte träffar Anna på fem veckor för hon är borta i först två veckor sen är jag borta i tre veckor! Sen träffar jag inte Daniella på nästan fyra veckor!
 
Detta är hemskt att jag inte ska räffa mina älsklingar på så länge! Anna har varit borta i två dagar och jag saknar henne redan sjukt mycket! För vi är vana vid att träffas varje dag vi tre och nu ska vi inte träffa varandra på mer än en månad! Även om det är kul att resa så åker vi på väldigt dumma tider... :'(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback