GODMORGON!
2013-06-16 - 09:36:26

Hej!

Först vill jag bara börja med att säga FÖRLÅT för att jag inte bloggade igår! Jag hade sjukt mycket och gör och hann inte ta upp datorn den lilla stunden jag faktist var hemma och mobilappen fungerade inte:( Men jag gjorde en video som kommer upp snart! Tyvärr dog min mobil så den blev inte så lång :/
Men här är min dag!

Först vaknade jag och åt frukost! Sen städade jag mitt rum lite halvt och sen åkte jag till Ica maxi med mamma. Efter det städade jag klart mitt rum, gjorde kycklingsallad och fixade mig! Och då hade jag ganska bråttom kan man säga!
Sen åkte jag in till lisseberg med Nikita, Natalie, Viktor, Katarina (deras mamma) och Arvid! Det var värkligen jättekul! Men när vi stod i kön till kanonen började det pissregna! Usch vi blev helt genomblöta! Haha nej men när alla kom in i bilen sen kände man sig helt fuktig och äcklig! Men sen åkte vi iallafall hem och då var min kusin Marcus här och hans tjej Sofie! Det var ju kul! Vi satt och pratade om USA resan för dom var där för ett tag sen! Sen åkte dom hem och då var jag sjukt trött så jag gick och la mig!

/tindra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback