Fem hela veckor :(
2013-06-14 - 14:17:37

Goodmorning babes <3
 
Jag har inte sovit jättemycket inatt, eftersom att vi sov tre i en säng, och ja.. Jag låg i kanten och dom puttade ut mig heela tiden, + att jag hade så jäävla ont i magen.. Men det har gått över nu som tur är. 
 
Men när jag vaknade var Tindra & Anna borta, så jag gick ut och då satt dom och kollade på TLC.
Och det har vi gjort hela morgonen. Förutom att baka chokladbollar. Haha så typiskt oss att äta det till frukost.
 
Men jag är lite ledsen.. För som Tindra skrev på sin hiss/diss, så var detta sista gången vi sov över alla tre tillsammans på fem veckor... Vi är liksom vana att göra det MINST en gång i veckan :'(
Men Anna ska iväg, och sen ska Tindra iväg, och därimellan ska jag också iväg... Och det blir fem veckor!
Fyyfan :(
 
Men ni får ha en bra dag, det ska jag ha! :)
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback