-
2013-06-14 - 21:20:04

Var nere på ICA förut, behövde lite saker inför sommaren och så, och hann inte åka nån annan stans, och är så förskyld, så det fick bli ICA.
 
Köpte Nivea Cleansing milk 45,95 :- 
 
Nivea Eye Make-up remover 39,95 :-
 
 
Har haft nån konstig sminkborttagning som inte tar bort någonting, så då kände jag att jag behövde en ny!
Har inte hunnit testa den än, men Tindra har en liknande, som är jättebra!
 
Köpte även detta:
 
Satin care rakgel 39,95 :-
 
Twin lady rakhyvlar 29,95 :-
 
 
Alla rakhyvlar var slut, och på sommaren speciellt vill jag ha lena ben, så köpte också detta. 
 
Kanske inte jätteroliga grejer, men tänkte att jag kunde visa ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback