världens vackraste
2013-01-20 - 16:18:46

Hejhej
 
Vad tycker ni om våran nya design? Jag tycker iaf att den blev jättebra! :)
Taaack Alex:*
 
Jag var hos Anna en stund imorse, men gick hem vid 2. 
Nu ligger jag i min säng och vilar.
Skola imorgon...... Ååh orkar inte!-.- Är jättetrött och har ont i huvudet:/
 
Vill bara säga till alla som läser våran blogg, att vi älskar att få kommentarer! Det är verkligen hur kul som helst! Så fortsätt med det!
Men om ni bara ska kommentera något elakt/onödig så låt hellre bli.
En sån kommentar Anna nyss fick gjorde inte bara henne ledsen, utan mig också. 
Jag tror att många som känner Anna och bryr sig om henne, blir ledsna av detta.
Så bara lägg ner.
Hoppas alla förstår nu:)
 
Puss/ 
 
 
 
ANNA, DU ÄR VÄRLDENS VACKRASTE MÄNNISKA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback