USCH
2013-01-20 - 15:36:52

 
Denna frågan är inte till mig, men jag tänker svara på den ändå.
 
För det första, så har du INGEN rätt till att fråga en sån fråga.
En sak hade varit om du kände Anna bra, eller frågade privat, men tycker du själv att det är moget att
skriva en sån kommentar till henne? Jag tror inte att någon tycker det.
 
Och för det andra är du så feg att du inte ens skriver vem du är, det står "anonym". 
Det hade varit lättare för henne att svara om hon visste vem det var, för då hade hon ju vetat om hon kände dig osv.
 
Sen skriver du "Inte för att vara kaxig" men kan man bli kaxigare eller? 
Om du nu va tvungen att fråga, och det var så viktigt för dig att veta det, så hade du kunnat fråga det på ett väldigt mycket trevligare sätt. 
 
Och jag tror du förstår att Anna inte hade valt att det skulle vara så om hon fick välja själv. 
Och varför det är så har inte du något med att göra. 
Och om hon hade velat att du skulle veta det, så hade hon nog sagt det själv.
 
Hoppas du fattar nu, att man inte kan fråga så. USCH! 
 
//Daniella
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback