Svar på frågestunden av Daniella
2013-01-20 - 14:55:54

 
1. Hur många bor i landskapet ångermanland? Har länge undrat över det, så säg gärna svaret:)
 
Svar: Ingen aning
 
2. Hur blir man vig?
 
Svar: Man får stretcha väldigt länge. För att komma ner i spagat stretchade jag i ca 2 timmar varje kväll i en vecka.
Man får säga till sig själv att "jag kommer klara det", så går det bättre. 
 
3. Vilka är era cheerleadingförebilder? Ni har ju bloggat om en som heter Gabi Butler men finns det några andra?
 
Svar: Det är Gabi Butler, och så tycker jag att Bianca Treger och Erica Englebert. 
 
4. Vad använder ni för smink?
 
Svar: Jag använder foundation, puder, ibland bronzer och mascara. Ibland om jag känner för det så tar jag ögonskugga/eyeliner. 
 
5. Bästa resan?
 
Svar: När jag var i Egypten i November tror jag.
 
7. Kan ni ge tips på att bli vig? :D
 
Svar: Kolla fråga 2:)
 
8. Vill ni följas via blogglovin?
 
Svar: Ja
 
9. Erkänn jag är grym?
 
Svar: Haha nej du är sämst. Nejdå du är bäst
 
10. Asså tiewp jag läser er blogg flera gånger om dagen och den är såååååå bra, skulle så gärna vilja lära känna er :*** <333333 

Nej men hej 
Vad tycker ni om mig? Pusspuss
 
Svar: Haha söt:* Vi gillar dej Alma, puss
 
11. Hur lärde ni känna varandra?
 
Svar: Ja och Anna lärde känna varandra på dagis, vet inte hur, men vi har varit bästa vänner så länge jag kan komma ihåg. Jag, Anna och Tindra har gått på samma skola hela tiden egentligen, men inte lärt känna varandra. Sen när alla sökte in till musikklass, och kom in, började vi vara med varandra på sommarlovet, och sen i skolan då, och nu är vi bästa vänner. Haha
 
12. Kan ni göra videoinlägg på svaren?
 
Svar: Nepp, tyvärr
 
13. Favoritfärger?
 
Svar: Rosa mest. Sen typ vit och svart
 
14. Favoritmat?
 
Svar: Mcdonald´s, pizza och tacos. Haha
 
15. One Direction/ Justin Bieber fotboll/cheerleading/skola
 
16. Hur mycket pengar spenderar ni på kläder i månaden ungefär?
 
Svar: Det är väldigt olika. Ibland känner man för att shoppa jättemycket en månad, men nästa inget alls osv.
 
 
Tror att det var alla frågor, hoppas ni blir nöjda med svaren! //
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback