SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN - ANNA
2013-01-20 - 15:01:00

Q. Vill ni följas via bloglovin?
 
A. Jaa gärna !
 
Q. Erkänn jag är grym?
 
A. Jamen klart älsk
 
Q. Vad använder ni för smink? :)
 
A. Till vardags använder jag foundation, puder och mascara. Ibland ögonskugga :)
 
Q. Bästa resan?
 
A. Grekland i somras <3
 
Q. Kan ni ge tips för att bli vig? :D
 
A. Jaa, jag kan göra ett inlägg om streching osv. Tycker inte att jag är vig, men jag ska försöka visa olika strecher.
 
Q. Vilka är era cheerleading förebilder? Ni har ju bloggat om en som heter Gabi Butler, men finns det några andra?
 
A. Jag har jättemånga cheerförebilder, och här är några:
Dee Temples
Maddie Gardner
Erica Englebert
Gabi Butler
osvosv.
 
Dee Temples gillade min bild på instagram en gång, glaaaad tjej asså! :D
 
Q. Hur många bor i landskapet ångermanland?
 
A. Sök på google vännen :')
 
Q. Hur lärde ni lkänna varandra?
 
A. Alla tre lärde känna varandra i somras, vi fick reda på att vi skulle börja på samma skola och började träffas på sommarlovet. Jag och Daniella kände varandra sen innan. :)
 
Q. Kan ni göra videoinlägg på svaren?
 
A. Nästa frågestund lovar jag att göra det! :)
 
Q. Favoritärger?
 
A. Rosaaa
 
Q. Favoritmat? 
 
A. Donken!
 
Q.One Direction / Justin Bieber
 
Q. Fotboll / Cheerleading
 
Q. Hur mycket kläder spenderar ni på kläder i månaden ungefär?
 
A. Oj, det var svårt. För det är ju så olika :)
 
Q. Vilken slags telefon har ni? Kommer ni få någon ny?
 
A. Iphone 3Gs, och inte vad jag vet.
 
Q. Har ni nån pojkvän just nu? Gillar ni någon?
 
A. Nej och nej :(
 
Q. Vad tycker ni om mig? Pusspuss (Alma Ingelhammar)
 
A. Min going är du, puss
 
TACK FÖR ALLA FRÅGOR, PUSS
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt med din näsa? Asså inte för att vara kaxi, bara undrar just say'n thehehe :))

2013-01-20 @ 15:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback