Svar av Tindra
2013-01-23 - 10:00:00

Q. Vill ni följas via bloglovin?
 
A. Jaa gärna !
 
Q. Vad använder ni för smink? :)
 
A. Jag andvänder typ, mascara, puder, fondation, conceler och rouge
 
Q. Bästa resan?
 
A. asså jag kan inte bestämma mig men typ spanien eller dubai!
 
Q. Kan ni ge tips för att bli vig? :D
 
A. Ja alltså jag skulle rekomendera att streche lite varge kväll i typ en kvart kanske!
 
Q. Vilka är era cheerleading förebilder? Ni har ju bloggat om en som heter Gabi Butler, men finns det några andra?
 
A. Ja du! Jag har flera stycken men typ gabi butler, bianca treger, erica englebert, dee tempels;)
 
 Q. Hur lärde ni lkänna varandra?
 
A. vi såg att vi skulle börja i samma klass så vi träffades på sommarlovet:)
 
Q. Kan ni göra videoinlägg på svaren?
 
A. Ja vi får göra det nästa gång! 
 
Q. Favoritärger?
 
A. R O S A! och så gillar jag neonfärger!
 
Q. Favoritmat? 
 
A. typ tacos och Mc donalds;)
 
Q. One direction eller justindieber?
 
A. J U S T I N B I E B E R! Jag är belieber!
 
Q. Fotboll eller cheerleading
 
A. Ja du gissa! HAha bloggen heter ju cheerbesties så cheerleading
 
Q. Hur mycket pengar spenderar ni på kläder i månaden ungefär?
 
A. Jag har faktist INGEN aning
 
Q. Vilken slags telefon har ni? Kommer ni få någon ny?
 
A. Iphone 4 jag får en ny i sommar tror jag! när mitt abonemang tar slut !
 
Q. Har ni nån pojkvän just nu? Gillar ni någon?
 
A. Nej, Nej;)
 
Q. Vad tycker ni om mig? Pusspuss (Alma Ingelhammar)
 
A. Du är min lilla ******<3333
 
Tack så mycket för frågorna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback