BLOGGAR
2013-01-13 - 11:07:56

Hej alla fina läsare som stannar kvar fast vi inte bloggar<3
 
Vi har haft en liten bloggpaus, för att det ska bli roligare för oss att blogga, och för er att läsa, eftersom att nu köööör vi! Iallafall jag:)
 
Vi märker ju såklart väldigt tydligt på statistiken, att vi tappar läsare när vi inte bloggar. Vi förstår liksom att det inte är så intressant att läsa samma inlägg om och om igen, men nu behöver ni inte göra de längre! Så kom tillbaka! Haha 
 
Igår så hade vi cheerträning! OMG roligaste träningen på läänge! Vi gjorde typ en egen byggsekvens som vi kanske får ha på DM? hihi så kul! Och så klarade vi perfekt lib, och cradle! Sen gjorde vi typ nån extension med lianer, och hade party:))) 
Men i slutet av träningen typ dog hela våran byggrupp, för Sandra kommer inte få gå med oss nästa år..
Åhhh så himla tråkigt! Kommer inte bli samma sak utan henne!
ÄLSKAR våran byggrupp! Vi har gått igenom massa med cheeren tillsammans och blivit väldigt nära!
Gorillazz forever! <3
 
Efter träningen hämtade mamma mej och körde mej till farmor, där åt jag tacos, och sen tog jag, mina syskon och faster lite kort, och sen blev det film och chips:)
 
Och idag klockan 10 över 1 ska jag på bio med familjen, Sune i Grekland, hihi myys:*
 
Uppdaterar er mer senare!
 
Puss Daniella <3
 
 
SUUUUUPERGAMMAL bild på mej, hahah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback