SWMB <3
2013-02-06 - 16:16:25

Jag tänkte berätta vilka SWMB (swedish meatballs) är:)
Det är jag och 4 tjejer till, som har en "en liten klubb", haha nej, men vi har ett namn, och varför vet jag inte.
Typ för att vi går i  musikklass, och uppträder ibland tillsammans, och då säger dom "swedish meatballs", istället för att säga alla våra namn.
Det är jag (Daniella), Anna, Tindra, Linnéa & Elin. Helt underbara tjejer ! 
 
Vårat namn är ganska fult, tycker jag. Men vi skulle komma på ett snabbt för länge sen, och då blev det Swedish meatballs. Vi tänkte ändra det senare, men det känns liksom speciellt att vi kom på det namnet när vi precis hade lärt känna varandra, så det fick vara kvar :)
 
Jag har bara känt Tindra, Elin och Linnéa  i ett halvår, då skolan började, men det känns som att jag har kännt dom i hela mitt liv. Anna har jag kännt sen jag var 5 så;)
 
Vet att dom läser våran blogg ibland, och jag hoppas också att Tindra & Anna ser detta, och jag vill bara säga till er att ni är världens bästa ! 
Jag älskar er så sjukt mycket och ni betyder allt för mig!
Jag hoppas att jag kommer känna er föralltid, och det finns inga bättre än er!
Puss på er mina fina älsklingar :*
 
Här är bilder på Elin & Linnéa om ni inte visste hur dom såg ut :)
 
HÄR ÄR ELIN:
 
 
OCH HÄR ÄR LINNÉA:
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback