Ska jag gå eller inte ?
2013-02-05 - 19:01:57

Hejhej :)
 
Sitter i soffan nu och gör inget speciellt. Har inte gjort någonting på hela dagen...
Orkar inget, blir yr så fort jag ställer mig upp...
Jag vill verkligen till skolan imorgon, för att man missar så mycket när man är sjuk + att jag saknar alla så himla mycket! Men jag vill inte gå till skolan och inte må bra, för då kanske jag anstränger mig och inte kan träna..
Så jag vet inte, får se hur jag mår imorgon.
 
Tycker ni att bloggen är roligare när vi har gjort en planering? Ska vi fortsätta med det?
 
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker bloggen är mycket roligare nu! Menar inget illa men uppdatera inte FÖR mycket bara för då kanske inspon tar slut ;)

2013-02-06 @ 14:33:53
URL: http://www.nattstad.se/idaslife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback