Melodifestivalen?
2013-02-02 - 18:34:41

Hahha, det är ju melodifestivalen ikväll! 
Jag fick typ reda på det i förrgår, och det känns inte alls som att det ska börja än, men det är ju alltid kul, så varför inte ! Älskar melodifestivalen, har varit och tittat en gång när jag var liten, komer inte ihåg så jättemycket, men Carola var med iallafall vet jag :)
 
Vet nån vem som är med? Jag visste några  för ett tag sedan, men har nu glömt av. Vet att nån som hette Yohio tror ja, skulle vara med, sen tror jag att det var David Lindgren, Mustach, men mer vet jag inte.
 
 
Men hoppas att det blir roligt iallafall, ska ju självklart kolla!
 
                    
                                  Loreen var ju grym förra året, så hoppas det blir en lika bra i åår! :D
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback