-
2013-02-06 - 15:33:32

Hej fina du !
 
Jag ber om ursäkt för min uppdatering idag, men har anledningar...
 
Igårkväll så tänkte jag först att jag inte skulle till skolan, så jag gjorde inga tidsinställda. 
Men sen sent, så bestämde jag mig för att gå iallfall, och så blev det. (inte så smart)
Jag mådde ganska bra på morgonen, på bussen och innan första lektionen, men sen på lektionen (kemi) så började jag må jättedåligt. Mådde väldigt illa och fick spränghuvudvärk, och efter lite mer än halva lektionen var jag tvungen och gå ner till skolsyster och vila... (Anna följde med för hon mådde väldigt dåligt hon också)
På den lektionen gick dom bara igenom massa svar, så jag fick svaren av Jesper (så snällt), så ska plugga på dom nu. 
Jag tog en tablett och mådde därför bättre på SO:n och musiken. 
Sen kom pappa och hämtade mig 12:30, för att jag skulle till doktorn, och efter det så köpte vi Mcdonald´s och nu är jag hemma, och mår inte så jättebra... blir nog hemma imorgon.. Skit.
Så jag har inte riktigt kunnat och orkat blogga idag. SORRY !
 
Kommer roliga inlägg senare !
 
Puss//
OBS. Oseriös bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback