-
2013-02-11 - 17:18:31

Hej, som jag skrev förut så är min dator typ sönder, så nu får jag blogga från min mammas dator. 
 
Idag har jag bara varit hemma med familjen och myst:)
Vi har kollat på en film och lite så:)
 
Imorgon blir det Ullareed! Ska bli väldigt roligt faktiskt ! Behöver lite nya grejer så.
Jag vet inte, vi kanske ska upp jättetidigt... Det blir ju mindre kul..
Jag kan inte sova i bilar/bussar/tåg så, menmen då kommer man igång tidigt !
 
På torsdag kanske jag ska träffa Anna, Tindra, Alex & Sandra, men inget spikat.
 
Jag lägger ut två väldigt gamla och inte så fina bilder nu, men mamma har inga nya på mig i hennes dator, så enjoy....
 
Puss på er//Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback