Vad är ditt problem?!
2013-04-23 - 14:24:45

 
Jag har bara en liten, enkel fråga till dig. 
Är du helt dum i huvudet? Tror du att Anna har mindre känslor än vad du har?
Hur kan du fråga en sån fråga?! Och vad i helvete frågar du mig för? Om du nu undrar så himla mycket så att du behöver fråga, fråga inte mej då!
Anna har inte valt detta själv, men hon är lika glad, fin, och snäll för det.
Hon får ju inte en annan personlighet för att hon har ett utseende som alla andra har.
Det finns ju inte någon som ser exakt likadan ut som du gör heller? Och skriver du så till alla?
"Varför är inte du brunett?" "Varför har inte du perfekt utseende?" 
Det tror jag inte att du gör. 
 
Och snälla lilla du, att fråga anonymt... Det visar ju bara att du inte vågar stå för vad du skriver.
Det är hur lätt som helst att skriva någonting när man sitter framför datorn, men tror du själv att du skulle våga säga det face to face? Det tror inte jag.
 
Har du inget bättre för dig än att kränka andra med sånna dumma frågor, så borde du verkligen ta tag i ditt liv.
Och om du trodde att du skulle få ett svar på din fråga, så tyvärr.
 
Kan du inte tänka dig in i Annas situation? Hur hade du tänkt om det var så för dig, och någon hade frågat en sån fråga? Hade du blivit glad, eller hade du blivit ledsen?
Hon har känslor! Och tänk dig för innan du skriver något sånt!
 
Anna är den vackraste människan som finns, och inget kan ändra det. 
 
//
Du har alltid varit min bästa vän, och du kommer alltid att vara det. 
 
 
VÄRLDENS VACKRASTE MÄNNISKA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback