My day
2013-04-02 - 18:30:31

Hejheeeej:)
 
Idag har varit en jättebra dag! Gick upp ganska tidigt, och shoppade, var med Jesper och Anna och
nu är jag hos pappa. Jag längtade efter honom, så jag ringde och sa att jag ville komma.
Så nu är jag hääär, haha ;)
(För er som inte visste det, så har jag skilda föräldrar, och var hos mamma.)
 
Jag var precis ute och hoppade lite studsmatta. Det kändes okej i ryggen, så det är ju skönt:)
Jag gjorde inget speciellt, typ cradles, toetoutch, toecradle. Haha ni fattar;)
 
 
Ikväll blir nog bara en "mysochtadetlungtkväll", vad ska ni göra?
Hoppas iaf att ni får kul på det ni gör:*
 
(Vi fick en kommentar, och hon frågade om vi kunde visa det vi hade köpt. Anna kan säkert göra det, men jag köpte bara ett par trosor, inte så intressant;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback