JAG VILL SE MIN ÄLSKLING
2013-04-22 - 21:02:46

Hejhej!
 
Nu är jag hemma, har tagit på mig myskläder, och sitter på mitt rum med Filippa.
Var nere och kollade på Palladium (på nätet) med mamma precis, men hittade inga :(
 
Ååh asså ni fattar inte hur sjukt avundsjuk jag är på alla som ska till Stockholm och se Justin!
Helt sjukt!
Jag var ingen blieber när jag fick reda på att han skulle ha konsert, och nu är det för sent:'(
dfkdlkfnmdkfdmg är så himla sur! Men jag ska skypa med älsklingstindra under konserten, så jag får hoppas att jag hör nåt!
 
Imorgon är det skola, och det känns ändå okej. Har ju sovmorgon, så det är gött iaf.
 
Pusss
Gammal ful bild... Verkligen BILDBRIST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback