Ingen bra kväll igår
2013-04-04 - 17:16:45

Hejhej,
 
Igår var inte bästa kvällen, men som tur är så är det bättre nu! 
Igår på dagen hade jag det jättebra, och sen så skulle jag iväg på tumbling träning. I början kände jag mig lite snurrig och trött, men tänkte att jag bara var lite förkyld, så jag körde ändå. Det gick bra och så, men sen skulle jag gör en flickis, och landade snett med fingret. Tror att det trycktes inåt, men jag vet inte säkert. 
 
Det gjorde inte så ont, så jag tänkte att det skulle gå över. Men sen gjorde det bara mer ont, och en tränare fick tejpa fingret som stöd. Ett tag gjorde det jätteont, men sen blev det lite bättre.
När jag kom hem hade jag fått 38,5 graders feber, och mådde inte alls bra :(
 
Idag när jag vaknade hade febern gått bort, och fingret känns bättre, men jag kände mig fortfarande snurrig och trött. Därför kunde jag inte gå på träningen idag. Känns jättetråkigt, men nu ska jag verkligen försöka bli bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback