HAHA
2013-04-14 - 18:46:15

Nån ringde mig precis på dolt nummer, och så sa den:
 
Jag - Hallå?
Den - Hej det är Daniella, vill du göra nåt imon?
Jag - Vem är det?
Den - Daniella
Jag - Det låter inte som Daniella
Den - ...
 
Sen la jag på. Men asså, för det första, om Daniella skulle ringa mig, så skulle hon inte ringa på dolt, för det andra, så skulle hon inte fråga mig direkt om jag vill göra nåt. Om hon undra, så skulle hon ha en anledning till varför hon skulle fråga redan idag, efterssom vi är med varandra varje dag :'D
 
Det roliga var ju att jag ringde till Daniella direkt efter, och då svarade inte hon. Sen ringde hon tillbaka, och hade fått samma samtal, fast från nån som sa att dom var jag då. 
 
Haha, tyvärr du som ringde, du lyckades inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback