Godnatt :*
2013-04-14 - 23:08:46

Hejhej,
 
Nu har jag tagit en dusch, och ska strax sova. Känns okej att gå och lägga sig ändå, för jag har nystädat rum, är nyduschad, och har nya sängkläder. Bästa känslan, haha. 
 
Imorgon ska jag till skolan (nähä?), och sen på kvällen ska jag på gymnastikträning.
 
Jag vet inte om ni kommer ihåg, men jag hade ju skadat fingret. Och om det är nån som undrar om det är läkt, så har det inte det. Det är mycket bättre, och andledningen till varför jag kan träna igen, är för att jag kan räta ut fingrarna utan att det gör så ont, men när jag klämmer på fingret, eller böjer in det så gör det fortfarande ont.
Om jag har kört mycket flickisar och så, så får jag också ont, men jag försöker bara skita i det. Efterssom jag har tejpat fingret, så kommer det inte bli värre iallafall :)
Jag hoppas att det kommer läka sig helt snart, men efterssom jag har träning Måndagar, Onsdagar, Torsdagar, Lördagar och Söndagar, så vilar jag ju aldrig riktigt emellan träningarna.
Men nu får vi bara hoppas att dt blir helt bra, annars får jag bara fortsätta träna ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback