SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN, AV ANNA
2012-11-23 - 15:37:21

Hejhej! Kul att det blev så mycket frågor, här kommer mina svar :*
 
Fråga 1. Från: Anonym: Hej! Jag undrar vad som är eran favoritoutfit just nu :) <3
Jaa, det är lite olika, men jag tror att jag gillar att ha mina svarta byxor, vinterjackan och nn tjockare tröja :)
 
Fråga 2. Från: Klimpen : Vilken hoj kör ni?
Haha ingen..
 
Fråga 3. Från klimpen: Körn ni harley davidsson?
Nej, det gör vi inte
 
Fråga 4. Från Jesper: Favvo minne från skolan?
Svårt! Men jag tror nog att det var dom första dagarna i bamba, vi snackade och så himla konstiga saker! :'D
 
Fråga 5. Från Lollo: Vad heter era katter och hur gamla är dom?
Min katt heter Missan och hon är 3, Daniellas katt heter Nisse och är också tre, små twins! Så 6år blir det tillsammans, för Tindra har inget katt<3
 
Fråga 6. Från Jesper: Hur mår ni? Jaa, jag och Daniella är lite trötta just nu, men jag tror att Tindra mår braa!
 
Fråga 7: Från Tomas tåg: Har barren i ett lokomotiv en seriekoppling eller en får sax?
Haha vaa ? 
 
Fråga 8: Från anonym: Hej, har ni nån studsmatta?
Fanta eller cola? FANTA!
Chips eller godis? Gooodis!
Är ni bästa vänner? Japp!
Roligaste stund? Hahaha många, men kanske när vi var på toan och snackade och en städerska öpnnade dörren! Ahhaahahhh....
Är ni samma cheerlag? Japp, allihop!

Fråga 9: Hej sötisar! vilken fin blogg ni har! Jag är Annas kusin och jag vill ställa en fråga om cheerleading.. 
Vad ska man tänka på och hur ska man göra för att våga/lyckas gå upp i extension på kort tid?
Kram på er!
Tack! <3 Jaa, man måse ju träna och så. Men man får inte tänka att man ska ramla utan tänka att man ska klara det istället! Man måste spänna sig jättemycket som topp, och lita på basar, framperson och safety. 
Kramkram
 
Fråga 10: Från Superapan: Vad är det svåraste med att vara cheerleader?
Det finns mycket svårt, men något av det svåraste som jag tycker är nog byggen, men dom ar också roligast!
 
Fråga 11: Från Sosso: Vad är erat värsta minne?
Det är nog när vi bråkar :( Men det löser sig ju alltid!<33
  
Fråga 12: Wow, ni har verkligen många kommentarer, hur fick ni upp det så fort?
Tack! Vi har ju sagt till kompisar att vi har skaffat blogg och sånt, sen har det bar ablivit så :)
 
Fråga 13: Från Linnea: HUr många mål har ni gjort i fotboll?
Hahah ett! Men händerna :'D Fotboll är inte riktigt min grej!
 
Fråga 14: HUr fixar ni ert hår? Det är jättefint! Fin blogg btw!
Tack! Jag plattar det ibland, men oftast inte, jag gör inte så mycket, mest borstar och ibland inpackning.
 
Fråga 15: Hur länge har ni gått i cheerleading?
Jag har gått i cheerdance i ett år, gymnastik i ett år, och cheerleading i ett halvår! Men nu är dte cheerleading som gäller!!
 
Fråga 16: Från Horseman: Hur många hästar finns i Annas hus?
Hahah, noll...Eller jo! En prydnsdshäst tror ja!
 
Fråga 17: Från anonym: Anna, vad ska man tänka på som topp om man är rädd? Asså att var adär uppe! Har du ramlat ner någon gång?
Jaa, man får bara tänka på att spänna sig och lita på byggruppen, om man ramlar så ska man lita på att dom tar en. Om man inte tror att dom tar en, så blir man nervös och då kan man ramla. Jaa, jag har ramlat ner, men min byggrupp fångar mig alltid! :)
Har ni brutit nånting i cheerleading? Nej, det har jag inte :)
Värsta minnet med cheerleading? När jag inte gick i cheer!
Bästa minnet? När jag kom in, och första träningen tror jag!
Kan ni göra en streching video? Jaa, absolut!
Vem är vigast av er? Tindra!
Vem har mest sixpack? Daniella!
Vad önskar ni er till jul? Lång lista får det gärna vara med typ var det kostar och vart det finns :)
Jag kan göra ett sånt inlägg senare idag eller imorgon!
 
Fråga 18: Från Elsa: Kan ni göra videoinlägg? Jaa, visst!
Hur länge har ni gått i cheerleading? Står på fråga 17
Kan ni lägga ut video när ni gör scorp, strech och spike? JAa, det kan vi göra!
VAd kan ni göra för gymnastik? Jag kan göra kullerbytta, hjulning, rondat, handvolt, brygga överslag, och flickis med pass!
Varför går ni i Invaders? För att vi gillar föreningen och kom in i det laget!
Har ni några djur? Japp, jag har en katt, och fiskar. Daniella har en katt, och Tindra har inget husdjur.
Vet ni vem Kiara Knowling är? Nej, vem är det?
Vad har ni kommit för placering när ni har tävlat? 3:a
Det var två frågor som undrade om vi hade hittat på våra frågor själva. Men nej det har vi inte, bara glada att få kommentarer! :)
Ps. Frågorna är lite olika i allas inlägg, men det är bara för att man kanske inte skriver frågan här på exakt samma sätt som det står i kommentarerna :) :* <3
 
Puss :* ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback