Streching <3
2012-11-17 - 14:08:38

Här kommer ett streching inlägg. Vi strechat några gånger i veckan, för att bli vigare då! Jag är topp också, så om man ska göra T.e.x scorpions eller strech i bygget så är det bra att vara viiig. Vi strechar varje träning också, och saaaakta så går det lite bättre! :D
Jag är så glad att jag kan strecha och Sånt igen, för för ett och ett halvt år sedan sträckte jag ryggen, för att jag inte var uppvärmd. Första veckorna kunde jag inte träna, men sen gick det bra igen. Men ett halvår efter det kom det tillbaka, och om jag försökte träna eller strecha så gjorde det sjuuukt ont...
Om jag försökte träna på träningarna så hade jag svårt att springa på en hel vecka. Men nu har det äntligen gått bort och jag är så glad för det!!! Men nu värmer jag alltid upp innan, för det bara får inte hända igen!

Jag kan inte lägga ut bilder nu, men det ska fixas när jag kommer hem:)
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback