Instagram
2012-11-17 - 23:07:10

Hejhej!
Sitter och tittar på TLC just nu, något program om shopping först och sen något om typ barn som bodde i det vilda. Låter kanske konstigt, men det var kul! Nu blir det Mr Bean :)
 
Har mest haft en hemmadag, förutom cheerleadingträning idag. Jag tyckte att det var jättkul med tränning idag, och det är roligt att träna till uppvisningar och tävlingar^^
Efter träningen så gick vi ut och gjorde brygga och handvolter i gräset, medan vi väntade på att Tindras föräldrar skulle komma och hämta oss! Var lite kallt bara, och dum som jag var hade jag glömt att ta med mig byxor så jag fick stå ute i små shorts som jag hade på träningen. Vi hade ju kunnat vara inne och vänta, men det var roligare och träna! :D
 
FÖLJ OSS PÅ INSTAGRAM:
 
@cheertroopers (Jag, Anna)
 
@cheerituup (Daniella)
@tintindra (Tindra) 
 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback