Svar på frågestunden (av Daniella)
2012-11-23 - 14:36:00

Johankim: Hur många soffor har ni i era hus tillsammans?
 
Svar: 7
 
Anonym: Hej! Jag undrar vad som är eran favorit outfit just nu :) <3
 
Svar: Just nu är det väl höstkläder, någon fin tröja och jeans/skinnbyxor. Gillar också lite tjockare tröjor eftersom att det är så kallt ute:)
 
Klimpen: Vilken hoj kör ni?
 
Svar: Ingen
 
Klimpen: Kör ni harley davidsson?
 
Svar: Nej
 
Jesper: Favvo minne från skolan? :)
 
Svar: Dom första dagarna tror jag, allt va så nytt liksom, och kul å lära känna alla:)
 
Lolllo: Vad heter era katter och hur gammla är dom? ;)
 
Svar: Min: Nisse, 3 år Annas: Missan 3 år
 
Jesper: Hur mår ni? :)
 
Svar: Båda mår sådär:/:)
 
Tomas tåg: Har barren i ett lokomotiv seriekoppling eller en får sax?
 
Svar: Vet inte.
 
Anonym: Hej, har ni någon studsmatta? Fanta eller cola? Chips eller godis? Är ni bästa vänner? Roligaste stund? Är ni i samma cheerlag?
 
Svar: 1: Ja 2: Cola 3: Godis 4: Ja! 5: När vi fick reda på att alla hade kommit in i samma lag 6: Ja
 
Elin: Hej sötisar! Jag är Annas kusin och jag ville ställa en fråga om cheerleading...
Vad är den bästa tekninken (dvs. Vad ska man tänka på och hur ska man göra) för att komma upp i extenstion som bas? Kram på er!
 
Svar: Hej! Det är viktigt att dippa med benen, för att det blir väldigt tungt om man bara tar i med armarna. Stå JÄTTETÄTT  ihop och ha armarna långt in mot kroppen:) Kram
 
Superapan: Vad är det svåraste med att vara cheerleader?
 
Svar: Jag vet inte riktigt, mycket är svårt. Men byggen och gymnastiken är nog svårast
 
Sosso: Vad är erat värsta minne?
 
Svar: Ett jättestort bråk mellan mig, Anna och Tindra.
 
Klas: Wow, ni har värkligen många kommentarer! Hur fick ni upp det så fort?
 
Svar: Tack! Vi typ skrev på fb och sa till massa i skolan:)
 
Banane: En eller två rutor?
 
Svar: ?
 
Linnéa: Vad var ett adverb nu då? ;)
 
Svar: Hon har FINT lockigt hår, fint är adverbet! Haha...;)
 
Zlatan: Hur många mål har ni gjort?
 
Svar: Inga, har rätt svårt för att träffa bollen...
 
JB 4 evah!:*: Hur fixar ni erat hår? Det är jättefint! Fin blogg btw!
 
Svar: Åh tack! Jag plattar mitt hår varje morgon, och använder inpackning:)
 
Anonym: Hur länge har ni gått i cheerleading?;)
 
Svar: Detta är mitt andra år:)
 
Anonym: Har ni brutit någonting i cheerleading? Isf vad? Hur? Värsta minnet med cheerleading? Bästa minnet? Kan ni göra strechingsvideo? Vem är vigast av er? Vem har mest sixpack? Vad önskar ni er i jul? Lång lista får det gärna vara med typ vad det kostar och var det finns? :)
 
Svar: 1: Nej 2: Inget 3: DM 4: Japp 5: Tindra 6: Jag 7: Jag önskar mej Johnny Bullsskor, Juicy dress, Dr Denim jeans mm. Kan göra ett inlägg om det senare:)
 
Elsa: Kan ni göra videoinlägg. Hur länge har ni gått i cheerleading? Kan ni lägga ut en video när ni gör scort, strech, spike? Vad kan ni göra för gymnastik? Varför går ni i Invaders? Har ni några djur? Vet ni vem Kiara Knowling är? Vad har ni kommit för placering när ni har tävlat?
 
Svar: 1: Ja 2: Detta är mitt andra år 3: Ja 4: Alla kullerbyttor, hjulning, handstående, rondat, handvolt med pass och flickis med pass 5: För att vi kom in där 6: Ja, en katt 7: Nej 8: Har bara tävlat en gång och då fick vi brons
 
Anonym: Älskling jag gillar eran blogg!
 
Svar: Tack!
 
 
 
 
 
Hoppas ni blev nöjda med svaren! Puss //  Daniella 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det förvånar mig att ni inte vet vem kiara nowlin är för hon är/var världens bästa cheerleader! Haha :) men ni borde kolla på hennes videos på youtube! Hon är as grym! Har träffat henne och blivit tränad va henne i 3 dagar på cheer summer camp, helt klart bästa minnet!

2012-11-24 @ 00:15:56
Postat av: Anonym

Kan du lägga ut bild på din mage? Hahahhaha ^^ <3

Svar: Vem är det som frågar?
cheerbesties.blogg.se

2012-11-25 @ 15:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback