VIDEOINLÄGG
2012-12-12 - 19:10:04

Hejhej,
 
Nu har jag precis gjort läxor. Inte riktigt klar, men jag har suttit hela eftermiddagen så jag tar en paus. Har gjort, svenska, no och ännu mera svenska hittills, så jaa. Nu ska jag göra matte också. Plugga till ett ev prov imorgon, och göra lite matteläxa. Känns segt, men det blir skönt sen!
 
Försöker fixa med ett videoinlägg just nu, så vi hörs! :* //Anna
Så mycket minnen från denna bilden, i somras när jag och Daniella var på Mollösund, det var då vi började strecha mycket, och vi hade så sjukt kul!
Jag försökte göra en scorpion på en flotte den dagen, men det slutade med att jag ramlade i vattnet med kläderna på! Jag hängde också i bryggan, och försökte hålla mig från att ramla i, men jag skrattade så mycket så att jag fick kramp... Halva jag blev blöt... Också då med kläderna på! Nää men vi hade sjukt kul och det måste göras om!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback