VIDEOINLÄGG
2012-12-12 - 22:08:22

Hejhej!
Här kommer videoinlägget som vi pratade om igår. Ursäkta att det är lite dåligt ljud, men jaja. Vi gjorde den mest på skoj, men hoppas ni gillar ;)
tITTA PÅ DEN: HÄR 
Den blonda är Tindra och jag är brunetten. 
 
Om ni vill strecha er till att bli vig så ska ni stanna kvar i övningarna längre än vad vi gjorde. Ett spagat ska man sitta i, i typ 20-30 sek, mm. För om man inte gör det så kommer man inte märka lika stor skillnad!
Glöm inte värma upp och ta det lungt när ni strechar, för annars kan ni sträcka er. Jag har sträckt mig i ryggen för längesen, och  nu börjar jag känna av det igen. Därför ska jag inte träna idag ( skulle gjort det ) och så får jag se imorgon. Ska nog ta det lungt iallafall.
 
 
Här är min scorp som jag har fått av strechingen, och jag är inte nöjd förrän den är rak :)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback